چهره واقعی امام خامنه ای

سخنان کمتر شنیده شده امام خامنه ای را در این وبلاگ بخوانید

چهره واقعی امام خامنه ای

سخنان کمتر شنیده شده امام خامنه ای را در این وبلاگ بخوانید

چهره واقعی امام خامنه ای
این وبلاگ سعی دارد تا سخنان کمتر شنیده شده رهبر انقلاب امام خامنه ای را که متاسفانه در کمتر رسانه‌ای منتشر و بازخوانی نمی‌شود را با منبع موثق منتشر کند.
متاسفانه رسانه های داخلی و خارجی آگاهانه یا ناآگاهانه سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران را با توجه به سیاست های حزبی خود منعکس میکنند و اصل بیانات رهبری در میان رسانه های سرمایه دار مغفول می‌ماند.
با توجه به تشنگی جهانیان به حقیقت ،مطمئنا با منتشر شدن این بیانات متخصصانه و دلنشین الهی امام خامنه ای،دوستداران و اندیشمندان بسیار زیادی مجذوب نائب امام زمان(عج) می‌شوند .
در قسمت برچسب ها موضوعات خود را انتخاب نمائید/
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


از نظر امام خامنه ای با دختران بدحجاب باید چگونه رفتار کنیم؟

 


امام خامنه ای در دیدار با روحانینون خرسان شمالی فرمودند:

ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهماننواز، هم بقیهى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباختهى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمىبینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید.

 بیانات در دیدار با روحانیون خراسان شمالی ۱۹/۰۷/۹۱

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مترجم سایت