چهره واقعی امام خامنه ای

سخنان کمتر شنیده شده امام خامنه ای را در این وبلاگ بخوانید

چهره واقعی امام خامنه ای

سخنان کمتر شنیده شده امام خامنه ای را در این وبلاگ بخوانید

چهره واقعی امام خامنه ای
این وبلاگ سعی دارد تا سخنان کمتر شنیده شده رهبر انقلاب امام خامنه ای را که متاسفانه در کمتر رسانه‌ای منتشر و بازخوانی نمی‌شود را با منبع موثق منتشر کند.
متاسفانه رسانه های داخلی و خارجی آگاهانه یا ناآگاهانه سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران را با توجه به سیاست های حزبی خود منعکس میکنند و اصل بیانات رهبری در میان رسانه های سرمایه دار مغفول می‌ماند.
با توجه به تشنگی جهانیان به حقیقت ،مطمئنا با منتشر شدن این بیانات متخصصانه و دلنشین الهی امام خامنه ای،دوستداران و اندیشمندان بسیار زیادی مجذوب نائب امام زمان(عج) می‌شوند .
در قسمت برچسب ها موضوعات خود را انتخاب نمائید/
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

داستان/صحبت های یک زن بدحجاب در رابطه با رهبری


معاون نیرو انتظامی در گفتگو با خبرنگار رادیو ایران از افزایش 20 درصدی گشت ارشاد در تهران خبر داد.

زن جوان: اقا میشه یه سی دی بزارید، این رادیو اعصابمون رو خرد کرد. خسته شدیم از این همه گشت ارشاد؛ همش تقصر حکومته؛ انگار برده گرفتن…

راننده با کمی مکث گفت: اخبار دیگه!، باید بدونیم چه خبره..

زن جوان: ای بابا..فکر می کنید چه خبره؟... میخوان بگن ما جهنمی هستیم و خودشون بهشتی.

راننده: کیا این حرف رو میگن؟

زن جوان: همین حکومت دیگه...

راننده: دخترم، فکر کنم برداشتت از حکومت اشتباهه. اگه منظورت از حکومت رهبره، که اشتباه میکنی. ایشون اصلا این دیدگاه رو نداره.

زن جوان: اقا بزار هیچی نگم؛ همه این گشت ارشاد ها به دستور رهبره دیگه.

راننده: دیدی گفتم اشتباه می کنید. اصلا می دونید نظر رهبری راجع به خانم های بد حجاب چیه؟

زن جوان: آره میدونم. میخواد بگه همشون تو جهنم هستند و تهاجم فرهنگی و...

راننده از داشبورد ماشینش سی دی رو داخل ضبط گذاشت و گفت: خوب گوش بدید لطفاً

ضبط ماشین صدای رهبر انقلاب است که می گوید: «ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقیه‌ى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟». 
ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت.»
1

راننده سی دی را در اورد و گفت: دیدی خانم. رهبر انقلاب این حرف رو در دیدار با هزاران نفر از روحانیون تو خراسان شمالی میگه. دیگه از این واضح تر چی میخواید؟

زن جوان با تعجبی گفت: جالبه! پس چرا تلویزیون پخش نمی‌کنه. میدونید چیه، واقعیتش من خودم رهبر رو دوستشون دارم ولی خوب هر کسی یه چیزی میگه دیگه؛ از طرفی هم این گشت ارشادی ها طور دیگه برخورد میکنن.البته قبول دارم بعضی از خانم ها انگار اومدن سالن عروسی. نباید اینطوری بشه.

راننده: نباید به حرف های بی سند توجهی کرد.این همه تو ماهواره و اینترنت و...هزینه داره میشه تا علیه جمهوری اسلامی تبلیغ کننن.برای اینکه این نظام رو بزنن.پرچمدارش این نظان هم رهبره. خوب خیلی ها نمیخوان این صحبت های رهبر به گوش مردم برسه، چون به ضررشونه. بعدشم اگه مسئولین به حرف رهبری گوش می کردن که این مشکلات نبود. تازه بعید میدونم صحبت های و توصیه های اقا رو راجع به موسیقی، هنر، ادبیات،سینما،فلسفه و سبک زندگی،زنان و کودکان،و حتی سیاسی،شنیده باشی.

زن جوان در حالی که به فکر فرو رفته بود گفت: نه نشنیدم. ولی برام جالب شد. کجا میتونم این صحبت های رو پیدا کنم؟

راننده: سایت khamenei.ir برید جستجو کنید پیدا می کنید.

خانم خیابون جمالی همینه،میخوای بری سه راه باید همینجا پیاده بشی.

زن جوان: راستی میتونم این سی دی رو داشته باشم.

راننده: خواهش می کنم بفرمائید، فقط قول بدید این حرف ها رو به بقیه هم بگید.

زن جوان: ممنونم.حتما

------------------------------------------------------------------------

بیانات رهبری در دیدار با روحانیون خراسان شمالی91/07/19

نظرات (۳)

اجرکم عند الله
سلام
 خدا قوت
مطلب شما با لینک زیر منتشر شد:
http://webyan.ir/module/news/2209/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%B5%D8%AD%D8%A8%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B2%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C
با آرزوی توفیق روزافزون
یا علی

جالب بود

موفق باشید

نمیدونم دیدگاه همشون همینه یا نه ولی خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنه که عیبمان در ظاهرمان پنهان و در باطن آشکار است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مترجم سایت